Dobry stomatolog w Słupsku

Czyli o marzeniach.

Moderatorzy: sztaba, Moderator

Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez alex » 2006-12-03, 14:06

Jak w temacie no i jeszcze żeby nie był drogi bo ja juz mam dośc :-x większosc moich pieniedzy wydaje na lekarza. Gdzie chodzicie, kogo polecacie fachowo i cenowo? :-D
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez Dyzman » 2006-12-03, 17:10

Zapomniałem nazwiska, jest na Sołdka. Ceny standardowe, ale uratował mi ósemkę, którą kto inny chciał mi rwać.... brrrrrrrr!!!!
Awatar użytkownika
Dyzman
 
Posty: 166
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez Sta » 2006-12-03, 18:20

Masełkowska była dobra. Przyjmuje gdzieś na Wiatracznej, poza tym pani ola na Arciszewskiego

ceny niestety wszędzie te same....
Awatar użytkownika
Sta
 
Posty: 1853
Rejestracja: 2005-01-23, 16:34

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez alex » 2006-12-03, 18:39

na Arciszewskiego jest stomatolog? wow ;-) nawet nie zauwazyłam
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez drogowiec » 2006-12-04, 00:14

a co jest z tynecką może ktoś wie, działała na drzymały tam jak sie z kaszubskiej idzie do sportowej do pętli, po lewej stronie. raz miała jechać do stanów i tyle ją widziałem.
drogowiec
 

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez alex » 2007-04-17, 22:59

taa dokładnie, na książeczke to nie ma co jak chce sie mieć normalne, zdrowe zęby :-x Ja tam juz wybrałam vitrodent na sołdka i jestem zadowolona :-)
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez Sta » 2007-04-18, 09:06

Świetnie usuwa??? to ma być zaleta dentysty? usuwanie to ostateczność i poddanie się stomatologa.

Nie znam dentysty z Sołdka, OK jesxt Masełkowska z Wiatracznej i taka pani na Arciszewskiego (w połowie, po prawej stronie).
Awatar użytkownika
Sta
 
Posty: 1853
Rejestracja: 2005-01-23, 16:34

Odp: Odp: Dobry stomatolog w Słupsku

Postprzez alex » 2007-04-18, 15:28

no własnie Stasiu ma racje usunięcie zęba to ostateczność ( już sie raz nabrałam i może teraz bym miała zęba a nie...) teraz dobry dentysta ma takie narzędzia , że wyrwanie to juz naprawdę musi być ostateczność ; mnie niedawno "koronowali" w vitrodencie i zadowolona jestem :mrgreen:
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Postprzez alex » 2008-02-15, 15:43

Najgorszy stomatolog : pierwsze miejsce zajmuje IDEA DENT na ul. Prostej na 2 miejscu pogotowie stomatologiczne na Wiejskiej. W IDEA DENT chociaż maja umowę z NFZ to nastawili się na prywatne wizyty a kto przyjdzie na książeczkę traktowany jest jak intruz , lekceważenie, lekceważenie i jeszcze raz lekceważenie pacjenta np. wizyta na 14:30 pani doktor o 14:50 wychodzi na kawe i wraca po kilkunastu minutach brawo :evil: z rejestracją to już w ogóle jest cyrk, znajomych rejestrują na miejscu a zwykły człowieczek odsyłany jest z kwitkiem "prosze zadzwonic w poniedziałek tego i tego to wtedy zarejestrujemy" :shock: a o Wiejskiej to pisali ostatnio w GP więc nie będe sie rozpisywać żenua :evil: :-x
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Postprzez dawny s » 2008-02-22, 20:23

Kurde, ManY, ja akurat jadłem przed kompem, fuj! :lol:
Awatar użytkownika
dawny s
Administrator
 
Posty: 2412
Rejestracja: 2005-04-05, 21:16

Postprzez Tomek » 2008-02-23, 00:02

Ja chodzę do Medicusa na Piłsudskiego i również nie narzekam. Bardzo miła, fachowa obsługa i na książeczkę traktują Cię tak samo jak byś przyszedł prywatnie ;-)
Tomek
 
Posty: 926
Rejestracja: 2005-04-23, 19:59

Postprzez tokel » 2008-03-24, 20:05

Ja całe życie chodzę do doktor Mackiewicz na Wiejskiej i sobie bardzo chwalę! Często się uśmiecham :mrgreen:
tokel
 

Postprzez alex » 2008-03-24, 22:19

jezu mi chodziło o jedyne pogotowie stomatologiczne na Wiejskiej ( czemu tam zawsze siedzi ta starsza pani :franymany: :franymany: ) jej podejscie mnie dobija :foch: chociaz był ( nie wiem moze dalej jest) tam fajny pan doktor Nyk (obecnie na chirurgi szczękowej spotykany) ;ja tam wole "swój" vitrodent i nie mam zamariu zmieniać stomatologa :-)
alex
 
Posty: 631
Rejestracja: 2004-12-19, 22:52
Miejscowość: S

Postprzez Slawek » 2008-08-22, 10:30

przy szkole policji jest gabinet stomatologiczny, dr Kisiel, bardzo dobry stomatolog, jest to gabinet państwowy tylko nie wiem jak duzo on na ksiazeczke moze zrobic.
Slawek
 
Posty: 842
Rejestracja: 2008-01-28, 16:24
Miejscowość: S

Następna

Wróć do Zdrowie i uroda

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron